مدیریت پروژه و مدیریت تسک

مدیریت پروژه و مدیریت تسک

مدیریت پروژه و مدیریت تسک

مدیریت پروژه و مدیریت تسک

مدیریت پروژه 1


 نرم افزار مدیریت پروژه آسوده از شیوه های تخصصی مدیریتی برای برنامه ریزی، اجرا و کنترول پروژه ها استفاده کرده است. ما بر این باوریم که مدیریت پروژه با‌ کارگیری درست دانش، مهارت‌ها و تکنیک‌ها، شما را در تحقق هر چه سریع تر اهداف و رویاهایتان یاری می کند.  

 

 مدیریت پروژه 1، پنجم آذر

 نرم افزار مدیریت پروژه آسوده از شیوه های تخصصی مدیریتی برای برنامه ریزی، اجرا و کنترول پروژه ها استفاده کرده است. ما بر این باوریم که مدیریت پروژه با‌ کارگیری درست دانش، مهارت‌ها و تکنیک‌ها، شما را در تحقق هر چه سریع تر اهداف و رویاهایتان یاری می کند.  

برنامه ریزی دقیق و اجرای آن باعث می شود در صورت ایجاد خلل در روند پیشرفت پروژه با بررسی قسمت های اصلی و فرعی به راحتی خلل برنامه ریزی و یا خللی که در اجرا صورت گرفته تشخیص داده و اصلاح شود و مدیریت پروژه مسئولیت اصلی نظارت را بر عهده دارد. 

آسوده برای روشن بودن مسیر پروژه، دستیابی به اهداف آن و حفظ تعادلی اقتصادی پروژه به سه عامل مدیریت زمان ، مدیریت پرسنل و مدیریت مالی توجه ویژه ای داشته است و معتقد است اجرای دقیق و کامل برنامه تدوین شده و نظارت بر آن از وظایف اصلی هر مدیر در بخش های مختلف پروژه است.

 به بیان دیگر در مدیریت پروژه، مدیر پروژه فردی است که به صورت مداوم و هر روزه، پرسنل، زمانبندی کارها و هزینه های پروژه را بررسی می‌کند تا از انجام دقیق کارها و پیشرفت پروژه در محدوده‌ی زمانی و مالی موجود اطمینان حاصل کند. نکته قابل توجه که آسوده به صورت تخصصی به آن پرداخته است این است که در شرکت ها، نهادها و سازمان‌های بزرگ، این نظارت همه جانبه کار ساده‌ای نیست و نیازمند برنامه ای منسجم برای سرعت بخشیدن به این نظارت و مشارکت افراد است.  

مدیر پروژه باید اهداف پروژه را تعیین کند و بر آن ها اشراف داشته باشد و به بیان ساده تر قابلیت شرح اهداف با جزئیات را برای مدیران بالا دست خود و یا سرمایه گذاران داشته باشد. بعد از اهداف مدیر پروژه باید مسیری که برای رسیدن به آن ها در نظر دارد را توصیف کند و در مرحله‌ی بعد، با ارائه یک برنامه‌ی زمانی ، وظایف هر یک از اعضای گروه را مشخص کند و برای هر کار، مدت زمانی را تعیین کند و در کنار مدیریت زمان و پرسنل ، باید بودجه را هم تعیین و به مدیریت مالی پروژه توجه کند.

 آسوده که برنامه ای برای مدیریت پروژه و پرسنل است در پروژه های ساختار دار خود به تمام این موارد توجه داشته و به پیشبرد سریع ترکارهای مدیریتی کمک کرده است. بخش های پروژه های ساختار دار در آسوده:

           1. نقشۀ راه: شما در نقشه راه می توانید اهداف پیشبرد پروژه خود را به کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کرده و مسیر آن را تعریف و ثبت کنید

   

           2. نمودار درختی: در نمودار درختی شما می توانید پروژه خود را به بسته های کاری متفاوت با اعضای متفاوت تقسیم بندی کرده و نظم و سرعت پیشبرد پروژه خود را بهبود ببخشید.

           3. فصل ها: در آسوده بخش فصل ها این امکان را فراهم می کنند تا پروژه خود را به بازه های زمانی منطقی تقسیم بندی کرده و همچنین این قابلیت را دارد که در هر بازه بسته های کاری متفاوتی را تعریف کنید.

           4. اهداف تعریف اهداف در بسته های کاری این امکان را برای شما فراهم می کند تا وظایف را به صورت منطقی، دسته بندی و اولویت گذاری کنید و حتی از قیمت تمام شده هر هدف به تفکیک زمان صرف شده افراد مطلع شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد